Voland Partners on uusi teknologiayhtiöihin keskittyvä vähemmistösijoittaja, joka valitsi Sherpan suunnittelemaan itselleen brändi-identiteetin. Tarvittiin pari hedelmällistä keskustelua sekä napakka yhteinen workshop, ja brändi alkoi löytää muotonsa.
Laadimme Volandille hissipuheen ja sloganin Grow stronger. Ne viestivät Volandin positiosta kanssayrittäjänä, joka auttaa tech-yrityksiä uuteen menestykseen. Tone of voice määriteltiin ihmisläheiseksi ja jämäkäksi – sellaiseksi kuin rahasto itsekin.
Teknologiarahaston visuaalinen ilme nojaa tyhjään tilaan, vahvoihin kuviin sekä pelkistettyyn, viileään värimaailmaan. Omalaatuisuutta ja tunnistettavuutta tuotiin erottuvalla typografialla sekä orgaanisilla kuvituskuvilla. Mustavalkoisiin henkilöstöpotretteihin haluttiin samalla sekä lämpöä että uskottavuutta.