Kaikki työt

Sokos 70

B2C Brändi Design Kampanja Markkinointi Strategia Video Viestintä

Sokos on ollut osa suomalaista arkea ja juhlaa jo 70 vuotta. Juhlavuosi haluttiin tehdä näkyväksi meille jokaiselle ympäri Suomen. Valtakunnallisuus – kotimaisuuden ja vastuullisuuden ohella – on tärkeä arvo Sokokselle ja meille asiakkaille.

Vaikka Sokoksella on arvokas historia, nostalgiaan ei haluttu vajota. Aina ajankohtainen Sokos lanseerasi Tyylin tavaratalo -konseptin, joka näkyy ja kuuluu kaikessa markkinointiviestinnässä juhlavuoden ajan.

Konseptilla ja sen toteutuksilla todennetaan tavarataloketjun valtakunnallisuutta ja vahvistetaan palveluosaamista tyylin asiantuntijoina niin kivijalassa kuin verkkokaupassakin. Sokos, tyylin tavaratalo, esitellään tyylikkäiden asiakkaidensa kautta, joiden kanssa pitkää, menestyksekästä taivalta juhlitaan koko vuosi.

Tiedustelut

Linda Capelletti

Asiakkuusjohtaja, partner
+358 40 664 5101
linda@sherpa.fi

Muita töitä