Kaikki työt

Kontukoski

B2B Brändi Design Digital Strategia

Brändiuudistus

Arkkitehdit Kontukoski tarvitsi uuden brändi-identiteetin, joka tukee yritystä sen astuessa elinkaaren uuteen vaiheeseen.

Workshoppien kautta löysimme Kontukosken tavan lähestyä arkkitehtuuria ja tehdä näkyväksi yrityksen tavan työskennellä. Syntyi konsepti Kohtaamisia, joka viittaa niin Kontukosken asiakaslähtöiseen työskentelymalliin kuin suunniteltaviin kohteisiin, joissa useimmissa kohtaaminen on tärkeässä roolissa.

Visuaalinen identiteetti perustuu selkeään pääväriin sekä vahvoihin, ajattomiin elementteihin. Yksinkertainen ilme jättää tilan tärkeimmälle eli arkkitehtuurin esittämiselle.

”Sherpan avulla saimme avattua asiaan uusia näkökulmia ja löysimme uudistukseen riittävän monitasoisen, mutta samalla selkeän ratkaisun, jonka uskomme palvelevan meidän tulevaisuudenkin tarpeita pitkäksi ajaksi eteenpäin. Olemme lopputulokseen kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväisiä.

Petri Kontukoski, toimitusjohtaja, arkkitehti SAFA

Tiedustelut

Tommi Kortesniemi

Luova johtaja, partner
+358 50 3000 523
tommi@sherpa.fi

Muita töitä