Haaste: Järvikylän missio on saada suomalaiset syömään enemmän vihreää.
Kattokonsepti – Parhaat muistetaan paikasta – lanseerattiin kesällä 2021. Konseptissa rinnastuu maailmanluokan herkut; paras parmesaani ei voi tulla muualta kuin Parmigiano-Reggianosta, parhaat oliivit eivät voi tulla muualta kuin Kalamatasta – ja parhaat yrtit eivät voi tulla muualta kuin Järvikylästä. Rakensimme yksinkertaisen kaavan, joka viestii sekä laatua että inspiroi. Järvikylä rinnastuu maailmanluokan makuihin luonnollisesti. Konseptin kampanjoilla nostetaan maailmanluokan tuotteita, kotimaisia herkkuja ja paikkakuntakohtaisia helmiä Järvikylän rinnalle. Sellaista raaka-ainetta, ruokaa tai reseptiä ei olekaan, johon Järvikylän vihreät eivät sopisi.
Kyösti Karhunen, Kaupallinen johtaja, Famifarm Oy
Tulokset: Järvikylän uusi konseptilanseeraus onnistui erinomaisesti tutkimusten* valossa. Kampanjan huomioarvo oli 75 % (bruttokontakti n. 1,2 M). Joka neljäs mainoksen nähnyt aikoo ostaa tuotteita mainosten perusteella. Konseptin kolmas lähtö medioissa oli kesällä 2022 ja positiivisen mielikuvan rakentaminen jatkuu.