Kaikki työt

HSL – Vastuullisuus

B2C Kampanja Markkinointi Strategia Video

Suomen kasvihuonekaasupäästöistä noin viidenneksen aiheuttaa liikenne. Vaikka HSL tekee pitkäjänteistä työtä päästöjen vähentämiseksi, sitä ei silti mielletä erityisen ympäristöystävällisenä toimijana. Muiden julistaessa tulevaisuuden päästötavoitteita, HSL on tehnyt konkreettisia ympäristötekoja – muun muassa vähentänyt joukkoliikenteen hiilidioksipäästöjä 49 % viimeisen 10 vuoden aikana – ihmisten siitä tietämättä.

Luova ratkaisu ja toteutukset

Viherpesuun ei HSL:n vastuullisuuskampanjan kohdalla ole tarvetta. Teot puhuvat puolestaan, ja ne nostetiinkin merkittävään rooliin kampanjassa. Me emme puhu tulevaisuudesta tai tavoitteista, emmekä kerro olevamme koskaan valmiita. Kestävä kehitys edellyttää konkreettisia tekoja ja ihmisiä, joiden kanssa maailman vastuullisin joukkoliikenne tehdään – nyt ja tulevaisuudessa.

Vastuullisuudella ei ole päätepysäkkiä -kampanja tuo julki HSL:n merkittävät ympäristöteot. Jatkossa konseptin alla tullaan näkemään vastuunkantoa ympäristön ohella myös taloudesta, ihmisten hyvinvoinnista ja ympäröivästä yhteiskunnasta.

Radiomainonta

 

Tiedustelut

Terhi-Mari Honkanen

Asiakkuusjohtaja
+358 40 560 5875
terhi-mari@sherpa.fi

Muita töitä