Kaikki työt

HSL – Työmatkaetu

B2B B2C Kampanja Markkinointi Video

Haaste
HSL-työmatkaetu on työnantajan työntekijälleen tarjoaman matkalippu joukkoliikenteeseen. Samanlaisia työsuhde-etuja tarjoaa useampi muu toimija, joten HSL:n edusta oli tehtävä mielenkiintoisempi.

Luova ratkaisu ja toteutus

Tutkimusten mukaan työntekijät arvostavat päivittäisiä tekoja työhyvinvoinnin ylläpitämiseksi ja lisäämiseksi. Tänä päivänä päättäjät pohtivatkin paljon erilaisia tapoja kasvattaa työyhteisön hyvinvointia, tyytyväisyyttä ja sitoutuneisuutta – välillä aika epätoivoisinkin keinoin. Tämän insightin pohjalta työmatkaetua verrattiin muihin työsuhde-etuihin, jotka saatetaan usein kokea hieman kiusallisinakin.

Rohkea toteutus sai maksimaalisen huomion päättäjäkohderyhmien kanavissa, joissa tällaista mainontaa ei ole totuttu näkemään. Kampanja esittää asian inhimillisen hauskasti niin, että kohderyhmä pystyy samaistumaan siihen hymy huulilla.

Tiedustelut

Terhi-Mari Honkanen

Asiakkuusjohtaja
+358 40 560 5875
terhi-mari@sherpa.fi

Muita töitä