Kaikki työt

HSL seniorilippu

B2C Kampanja Markkinointi

Ei kotiintuloaikoja

HSL lanseerasi uuden lipputyypin yli 70-vuotiaille joukkoliikkujille, joka poikkeaa edellisestä seniorilipusta siten, että alennuslippu on voimassa kellon ympäri. Aiemmin alennuksella sai liikkua vain päiväsaikaan. Me pääsimme suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjan tälle mielenkiintoiselle kohderyhmälle, joka kulkee julkisilla siinä missä muutkin.

Vapaus on tärkeä arvo meille jokaiselle – myös ikäihmisille. Tämän insightin pohjalta loimme konseptin, joka esittää seniorit aktiivisina kansalaisina mahdollisimman tyylikkäässä valossa raflaavan otsikoinnin ja tekstin kera.

Ei kotiintuloaikoja -konsepti onkin herättänyt laajalti keskustelua, pääasiallisesti puolesta mutta myös vastaan. Me seisomme rinta rottingilla näiden toteutusten takana. Aina kun mainonta herättää tunteita, me olemme onnistuneet.

Tämä kampanja on tehty niille, jotka liikkuvat omien aikataulujensa mukaan.

Tiedustelut

Muita töitä