Suunnittelimme liikkuvan kuvan konseptin Helsingin kaupungin uuteen brändi-ilmeeseen. Halusimme tuoda kaupungin omaperäisen ja hieman rosoisenkin tunnelman esille aidoimmillaan, joten kaikki kuvamateriaali tuotettiin no filter -ajatuksella, ilman jälkituotantoa. Sherpan oman kuvaamisen lisäksi palkkasimme eri taitelijoita ja kuvaajia tuomaan oman näkökulmansa ja tuntumansa Helsingistä. Visuaalisen identiteetin suunnitteli Werklig.
HSL / Minut itseni kanssa / Paulig Cold Brew Sparkling / Pohjola Rakennus / Vihreät / Mallaskoski / Naughty BRGR / Taffel Kartanon / Suomi24 / Paroc / Paulig Frezza / Sokos / Genelec – Immersive / Panda Lumous / Helsingin kaupunki / Kauppakeskus Kaari / Lonna / Mielenterveyden keskusliitto / Robert Paulig Roastery / Boy Meets Girl® / Prisma – Lasten muoti / Tori.fi / Genelec – The Ones / syöpäsäätiö / Viessmann / Ruukki / Familon / Harley-Davidson / Sokos – Löytäkää toisenne / Prisma / Serlachius-museot / Rovio & Shakira / Taidetehdas / Agency Unreal / Angry Birds GO! / Garage Beverages / Porvoo