Kaikki työt

Genelec

B2B B2C Brändi Kampanja Markkinointi Video

Genelec

Immersiivinen audio nostaa äänen realismin, vaikuttavuuden ja ympäröivyyden uudelle tasolle. Genelec halusi lisätä immersiivisen audion ratkaisujensa tunnettuutta. Suunnittelimme tavoitetta tukemaan markkinointiviestinnän konseptin ja tuotimme sen. Konseptin filmin äänet tehtiin immersiivisesti ja niihin voi tutustua Genelecin showroomissa ja messutapahtumissa.

The Ones

Genelecin uudessa The Ones -tuoteperheen lanseerauksessa halusimme avata Genelecin juuria yleisölle. Suunniteltu The Ones -konsepti viittaa sekä tuotteisiin, että Genelecin pyyteettömiin työntekijöihin, jotka ovat mahdollistaneet Genelecin nousun huipulle. Tuloksena syntyi vahva kokonaisuus, joka tarjoaa väläyksiä Genelecin upeasta alkuperästä. Monikanavaiseen markkinointiin jalkautettu visuaalisuus ja filmi ovat kunnianosoitus suomalaiselle osaamiselle ja vanhalle mestarille, Genelecin perustaja Ilpo Martikaiselle.

Tiedustelut

Tommi Kortesniemi

Luova johtaja, partner
+358 50 3000 523
tommi@sherpa.fi

Muita töitä