Kylmäuutetun kahvin ja teen trendi kasvaa maailmalla. Kahvijuomien edelläkävijänä Paulig halusi luoda oman tuotteen vastaamaan kehittyviin kuluttajatarpeisiin ja valitsi kumppanikseen Sherpan. Kehitimme yhdessä kokonaan uuden juomakonseptin ja sen lanseerauksen. Tavoitteemme oli luoda nuorelle kohderyhmälle uskottava tuote, joka istuu perinteisen brändin arvomaailmaan. Samalla koko kansaa oli puhuteltava suomalaisille uudella tuotteella erittäin kilpaillussa kategoriassa.
Suunnittelemamme pakkausdesign ja markkointiviestinnän konsepti keskittyvät juoman raikkauteen ja yllättäviin makuyhdistelmiin, jotka ovat enemmän kuin osiensa summa. The New Fresh ei ole vain konsepti, se on luova tapa nähdä ja tehdä toisin.
Markkinointikampanjassa haluttiin tarjota uskottavaa sisältöä kohderyhmälle ja saada heidät viettämään mahdollisimman paljon aikaa uuden brändin parissa. Kampanjan keskiöön nostettiin kohderyhmän edelläkävijöitä kiinnostavat levy- ja tuotantoyhtiö Skorpionin artistit, sisällöntuottajat ja RARE-klubikonsepti. Vaikuttajiksi valittiin siis tekijöitä ja taiteilijoita, joita ei vaikuttajamarkkinointitoimistojen listoilta löydy.