Kaikki työt

Autoklinikka

B2C Brändi Kampanja Markkinointi

Autoklinikka

Tausta ja tavoite

Autoklinikka on vahinkokorjaamo, joka laittaa kuntoon kaikkien merkkien ja mallien pellit ja tuulilasit. Autoklinikka on myös kaikkien vakuutusyhtiöiden kumppani. Kun jotain sattuu, asiakas saa valita korjaamon, johon haluaa autonsa viedä. Tässä tilanteessa tunnettuus on ensisijaisen tärkeää ja top of mind juuri se paikka, missä Autoklinikka haluaa sijaita. Tätä lähdimme varmistamaan uuden konseptin voimin.

Luova ratkaisu

Tyytyväisyys Autoklinikkaan on huikea. Tämä on kova saavutus paikalta, jossa asioidaan vain pakosta, kun autolle on sattunut jotain ikävää. Yli yhdeksän kymmenestä suosittelee Autoklinikkaa, ja tästä faktasta syntyi myös konseptin ydinhahmo Kolari-Jari. Hänellä on kova hinku päästä Autoklinikan asiakkaaksi – kaikki kehuvat, joten houkuttaahan se. Olennaisen muistisäännön summasimme mukavan monimerkityksiseen “Muista vahingossa” -sloganiin ja rallatukseen.

“Erinomainen asiakaspalvelu on Autoklinikan toiminnan ydin ja Sherpa kiteytti sen erinomaisesti. Ihastuimme konseptiin heti kättelyssä ja lopputulos on timanttinen.”

Heli Avikainen, markkinointi ja viestintä, Autoklinikka

Radiomainonta

 

 

 

Tulokset

Uusi konsepti teki ensiesiintymisensä TVssä, radiossa ja somessa loppuvuonna 2022. Se herätti paljon positiivista huomiota ja mielenkiintoa ja vahvisti kaikkia Autoklinikan mielikuvaominaisuuksia.

Tiedustelut

Muita töitä