#muotikuuluukaikille
Sherpan ja Prisman yhteistyö alkoi vuonna 2015. Prisma on panostanut aktiivisesti pukeutumisen valikoimaansa tuomalla uusia eri kohderyhmille sopivia tuotemerkkejä valikoimaansa. Sherpa on toiminut pukeutumiseen liittyvän markkinoinnin kumppanina suunnitellen ja tuottaen lukuisia kampanjoita eri kohderyhmille.
Määrätietoinen työ on tuottanut tulosta. Muodin markkinointi on ollut yksi osa-aluista, jotka ovat muuttaneet mielikuvaa Prismasta pukeutumisen ostopaikkana. Vuonna 2019 34 prosenttia suomalaisista osti vaatteensa Prismasta, kun vuonna 2018 osuus oli 25 prosenttia.
Tiedustelut
Genelec
Immersiivinen audio nostaa äänen realismin, vaikuttavuuden ja ympäröivyyden uudelle tasolle. Genelec halusi lisätä immersiivisen audion ratkaisujensa tunnettuutta. Suunnittelimme tavoitetta tukemaan markkinointiviestinnän konseptin ja tuotimme sen. Konseptin filmin äänet tehtiin immersiivisesti ja niihin voi tutustua Genelecin showroomissa ja messutapahtumissa.
The Ones
Genelecin uudessa The Ones -tuoteperheen lanseerauksessa halusimme avata Genelecin juuria yleisölle. Suunniteltu The Ones -konsepti viittaa sekä tuotteisiin, että Genelecin pyyteettömiin työntekijöihin, jotka ovat mahdollistaneet Genelecin nousun huipulle. Tuloksena syntyi vahva kokonaisuus, joka tarjoaa väläyksiä Genelecin upeasta alkuperästä. Monikanavaiseen markkinointiin jalkautettu visuaalisuus ja filmi ovat kunnianosoitus suomalaiselle osaamiselle ja vanhalle mestarille, Genelecin perustaja Ilpo Martikaiselle.
Tiedustelut
Saaren hallinnointi ja markkinointi
Lonna – sympaattinen pieni saari Kauppatorin ja Suomenlinnan välissä, vain 10 minuutin merimatkan päässä mantereelta. Fregatti Oy ja Sherpa hallinnoi sekä kehittää Lonnan saaresta merellisen Helsingin hyväntuulenkeidasta. Saaren toimintaa ohjaa rakkaus merelliseen Helsinkiin, ammentaminen sen hyvää tekevästä historiasta ja ajatus kaupunkilaisten saattamisesta yhteen rennoissa merkeissä.
Hylätystä miinanraivaussaaresta kaupunkikulttuurin helmeksi
Ennen työmme alkamista Lonna oli ollut suljettu sotilassaari, joka loistavasta sijainnistaan huolimatta tunnettiin huonosti. Nykyään Lonnassa on ravintola, sauna, kahvila sekä Miinamakasiinit yritystilaisuuksia varten. Olemme saaren ja tilojen konseptoinnilla, digitaalisen markkinointiviestinnän, mediasuunnittelun sekä graafisen suunnittelun keinoin johdonmukaisesti ja määrätietoisesti rakentaneet mielikuvaa kaupunkilaisten avoimesta hengähdyspaikasta.
Tänä päivänä Lonnan saari tunnetaan laajalti ja sen ravintolasta sekä saunasta on tullut ”juttu” kaupunkilaisten keskuudessa. Kaudella 2019 toukokuusta syyskuuhun pienellä saarella vieraili yli 50000 kävijää.