Kaikki työt

SOK MaRan uusi lead agency on Sherpa

Sherpa voitti SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjauksen mainostoimistokilpailutuksen.

MaRan brändejä ovat Suomen tunnetuin ja laajin hotelliketju Sokos Hotels sekä monet ikoniset ravintolat kuten Rosso ja Amarillo. Niiden vetovoimaa vahvistetaan jatkossa Sherpan luovuudella, joka teki vaikutuksen SOK:lla.

Sherpan ehdotus sykähdytti tunnetasolla, mikä on meille elämysliiketoiminnassa erityisen tärkeää. Tiimi vaikutti todella motivoituneelta ja kuunteli toiveitamme tarkalla korvalla”, kertoo markkinointijohtaja Johanna Wilén. 

SOK MaRa

Sherpassa uusi asiakas otettiin riemulla vastaan.
”Tässä kilpailutuksessa jo kutsu tuntui kunnialta. Voitto legendaaristen brändien lead agencyn kisassa räjäytti tajunnan. Odotimme päätöstä toimistolla, ja kun Johanna soitti, emme olleet pysyä nahoissamme. Kilpailutus on aina kova rutistus, ja nyt tuntui, että tiimi antoi ihan kaikkensa ja vähän yli”, iloitsee Sherpan toimitusjohtaja Elina Bono. 

Yhteistyö on jo alkanut. Ensimmäiset Sherpan suunnittelemat ja toteuttamat kampanjat nähdään heti alkuvuodesta.

 SOK:n tavoitteet ovat korkealla:
Odotan, että erottuva, mieleenpainuva markkinointi räväyttää mittarit hyvään kasvuun”, Wilén sanoo.

 

Lisätietoja

Sherpa, toimitusjohtaja Elina Bono
elina.bono@sherpa.fi 0407460427


Kirjoittaja

Elina Bono on Sherpan toimitusjohtaja. Olen omakohtaisesti kokenut ja todentanut luovuuden arvon liiketoiminnan kehittymisessä ja puhun liikkeenjohdon kieltä. Ymmärtämällä asiakasta luovalle työlle syntyy selkeämmät kehykset ja sitä kautta enemmän tilaa.

Elina Bono

Toimitusjohtaja / New business & public relations
+358 40 746 0427
elina.bono@sherpa.fi