Kaikki työt

Pauli Waroma palaa Sherpaan

Päätöksemme panostaa generatiiviseen tekoälyyn markkinointiviestinnässä heti tekoälyvallankumouksen alkumetreiltä lähtien on osoittautunut oikeaksi. Nyt kasvua vauhdittamaan tulee Sherpan perustaja Pauli Waroma, joka palaa Sherpaan työskenneltyään 9 vuotta markkinointijohtajana, viimeksi lääkärikeskus Aavan ja Pikkujätin markkinointi-, viestintä-, asiakaskokemus- ja vastuullisuusjohtajana.

“Markkinointialan murros on nyt liian suuri ja tilaisuus jonkin ihan uuden ja voittavan rakentamiselle niin ilmeinen, että hyppään takaisin Sherpaan tekemään tätä murrosta. Hallituksen puheenjohtajan roolissa olen ihaillut Sherpan nopeaa nousua generatiivisen tekoälyn edelläkävijäksi Suomessa läheltä, mutta silti itselleni liian kaukaa. Haluan osallistua, tehdä, kehittää ja kehittyä joka päivä. Elämme teollista vallankumousta ja tämä on ainutlaatuinen momentum urallani. Jatkamme valittua, ja hyväksi todistettua, tietä yhdistämällä ihmismielen ainutlaatuista luovuutta rohkeaan teknologian hyödyntämiseen” sanoo Pauli Waroma.

Sherpassa Waroma tulee keskittymään ensisijaisesti asiakkaisiin, AI-palvelukehitykseen sekä markkinointiviestinnän strategiatyöhön. Waroma oli perustamassa Sherpaa 16 vuotta sitten, ja on nyt ehtinyt hankkia vankan näkemyksen myös kuvainnollisen pöydän toiselta puolen. Tämä on selkeä vahvuus asiakasymmärryksen kannalta. “Työskenneltyäni markkinointijohtajana useamman vuoden tiedän, mitä arki on asiakkaan puolella niin strategisella tasolla kuin arjessa. Tulen tekemään kaikkeni asiakkaidemme menestyksen eteen.” lupaa Waroma.


Lisätietoja:

Pauli Waroma, pauli@sherpa.fi, 040 093 3935


Kirjoittaja

Elina Bono on Sherpan toimitusjohtaja. Olen omakohtaisesti kokenut ja todentanut luovuuden arvon liiketoiminnan kehittymisessä ja puhun liikkeenjohdon kieltä. Ymmärtämällä asiakasta luovalle työlle syntyy selkeämmät kehykset ja sitä kautta enemmän tilaa.

Elina Bono

Toimitusjohtaja / New business & public relations
+358 40 746 0427
elina.bono@sherpa.fi