Selvää on, että teknologian kehitysvauhtia vastaan ei voi taistella. Eikä kannatakaan. Tekoäly voi nopeuttaa ja tehostaa tekemistäsi arjessa. Muutosta ei tarvitse jännittää – ainakaan jos on valmis oppimaan uutta. Tekoäly ei korvaa ihmistä, vaan vapauttaa meidät luovempaan ja strategisempaan työhön. AI-intensiivivalmennuksella pääset ajan tasalle siitä, miten NLP-tekoälyt vaikuttavat yrityksesi markkinointiviestintään ja muuhun asiantuntijatyöhön.
Vedämme ensin tiimillesi inspiraatioluennon kertoen isoa kuvaa muutoksesta ja sen vaikutuksesta markkinoinnin tekemiseen.
Luennon jälkeen pääsette paneutumaan NLP-tekoälyjen mahdollisuuksiin työssä: mihin niitä voi käyttää, mihin ei, missä kohtaa voi mennä metsään.
Optiona voimme myös opastaa perusteet ChatGPT ja/tai Midjourney -tekoälyjen käyttämiseen. (+ 1 h per tekoäly, tilaaja sitoutuu järjestämään etukäteen tarvittavat käyttölisenssit, lisätietoja pyynnöstä).
Tämän jälkeen olette sekä valmiimpia että inspiroituneempia hyödyntämään tekoälyä arjessa.
Asiantuntijamme ovat kerryttäneet tietojaan tekoälystä ja sen mahdollisuuksista jo vuosia. Olemme Sherpassa syventyneet aiheeseen monipuolisesti niin teorian kuin käytännön kokeilujen kautta. Käytämme tekoälyä suunnitteluprosessin eri vaiheissa laajasti aina kun se on asiakkaan ja lopputuloksen kannalta parasta.
Saatoimme jopa tehdä ensimmäisenä maailmassa markkinointikampanjan, jonka jokaisessa vaiheessa aina yhteistyösopimuksesta seurantaan, on hyödynnetty tekoälyä. Lue lisää täältä: Neste campAIgn
ELINA BONO
Energinen ja innostava Elina Bono on luovan toimiston Sherpan toimitusjohtaja. Parhaiten hänet tunnetaan alalla monista markkinoinnin menestystarinoista kuten Oikotien “Kun aika on”, Sanoman “Aina tulee sanomista” ja VR:n “Matkalla”, mutta eniten hän syttyy myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Elina on pitkän uransa aikana tehnyt brändi-, tapahtuma- ja performancemarkkinointia, viestintää, tutkimusta ja myyntiä mainostajan, median ja toimiston asiantuntija- ja johtotehtävissä. Hän on motivoitunut viemään eteenpäin markkinoinnin roolia suomalaisessa yritysmaailmassa.
JUKKA NIITTYMAA
Karismaattinen Jukka on luova tekkinörtti. Hänen ajattelussaan korostuvat innovatiivisuus, kyky analysoida monimutkaisia kokonaisuuksia ja jatkuva kiinnostus uusia ilmiöitä kohtaan. Jukalla on poikkeuksellisen nopea kyky sisäistää tietoa ja oppia sekä kiinnostua syvällisesti asioista juurta jaksaen. Nämä ominaisuudet ovat johtaneet hänet myös tohtoriopintojen pariin. Opinnoissaan Jukka perehtyy arvon tuhoutumisen (Value Co-Destruction) estämiseen mm. eri digitaalisissa kanavissa. Tekoälystä ja digitalisaatiosta Jukka on kirjoittanut henkilökohtaiseen blogiinsa jo vuosia. Lue täältä lisää: jukkaniittymaa.com