Kaikki työt

Luhta Sportswear Company X Sherpa

Suomen johtava pukeutumisalan konserni Luhta Sportswear Company ja luova toimisto Sherpa yhteistyöhön

 

Sherpa voitti himoitun toimeksiannon: Rukka-brändimainonnan kirkastuksen, mukaan lukien Rukan kansainvälisen kampanjan, joka ajoittuu Pariisin olympialaisten ajankohtaan.

Dynaaminen design, korkealaatuiset tuotteet, vankka asiakasymmärrys ja tehokas markkinointi ovat nostaneet Luhta Sportswear Companyn yhdeksi Euroopan suurimmista urheilupukeutumiseen erikoistuneista yrityksistä. Luhta haluaa olla tulevaisuudessa yksi maailman suurimmista ulkoilusta inspiraationsa hakevista urheiluvaateyrityksistä. Tässä visiossa Luhtaa palvelee mainostoimistokilpailutuksen kautta valittu luova toimisto Sherpa.

”Sherpan kanssa olemme työskennelleet jo lähes vuoden ja voin jo varmuudella sanoa tehneemme nappivalinnan. Sherpan strateginen ote, luovuus ja asiakaslähtöisyys ovat tehneet jo nyt vaikutuksen. Arvostamme pitkäaikaista yhteistyötä ja sitoudumme yhteiseen tekemiseen niin sisäisten kuin ulkoisten kumppaniemme kanssa. Yhdessä työskennellen ja yhteistä intohimoamme seuraten luomme uusia menestystarinoita tuleville sukupolville.” sanoo 115-vuotisen sukuyrityksen viidennen polven edustaja, markkinointijohtaja Kia Luhtanen.

Arvostan Luhdan brändejä, historiaa, kansainvälistä menestystä ja arvoja. Se että pääsemme palvelemaan heitä luovuudellamme on luonnollisesti meille tosi kova juttu ja iso näytön paikka myös kansainvälisesti. Luhdan arvot sisäinen yrittäjyys, uudistuminen, yhdessä tekeminen ja vastuunotto näkyvät arjen yhteistyössä. Luhdan menestystarina on poikkeuksellisen inspiroiva: myyntiä yli 50 maassa, 7000 myyntipistettä ja huippubrändit. Ei ihme, että me Sherpassa olemme liekeissä yhteistyöstä.” sanoo Sherpan toimitusjohtaja Elina Bono.

Ensimmäinen Sherpan Rukka-brändille suunnittelema kampanja nähdään pian eri medioissa. Kyseessä on ei enempää, eikä vähempää kuin brändin uudistunut esiintulo Pariisin kesäolympialaisten aikaan tänä keväänä ja kesänä. Inspiraatiota on haettu suomalaisesta urheilusta ja sisusta, jotta kisoissa erotutaan kansainvälisistä jättibrändeistä.

”Urheiluvaatteen valmistus on taitolaji siinä missä eri urheilulajitkin. Ja niin on sen markkinointikin. Jaamme Sherpan kanssa saman kunnianhimon tason. Lähestyvät olympialaiset tarjoavat loistavan mahdollisuuden kasvattaa Rukka-brändin näkyvyyttä ja myyntiä meille tärkeällä Keski-Euroopan markkinalla. Sherpan ote niin suunnittelussa kuin tuotannossa on olympiatasoa. Kohta lähtee!” lupaa Kia Luhtanen.

 

Lisätietoja

Sherpa, toimitusjohtaja Elina Bono
elina.bono@sherpa.fi 0407460427


Kirjoittaja

Elina Bono on Sherpan toimitusjohtaja. Olen omakohtaisesti kokenut ja todentanut luovuuden arvon liiketoiminnan kehittymisessä ja puhun liikkeenjohdon kieltä. Ymmärtämällä asiakasta luovalle työlle syntyy selkeämmät kehykset ja sitä kautta enemmän tilaa.

Elina Bono

Toimitusjohtaja / New business & public relations
+358 40 746 0427
elina.bono@sherpa.fi