Me Sherpassa olemme aina uskoneet, että jokaisella organisaatioilla ja tuotteella on kiinnostava tarina kerrottavanaan. Se pitää vain löytää ja sanoittaa. Ulkopuolinen uteliaisuus ja ulkopuolelta katsominen auttavat löytämään yrityksen historiasta, arvoista, ihmisistä ja brändin persoonasta sen kaikkein olennaisimman. Tämän jälkeen tarvitaan vielä ripaus luovuutta ja viestinnän ammattitaitoa, jotta saadaan esitettyä brändin ydin niin kiinnostavasti, että se huomataan ja siihen kiinnitytään.
Me haluamme saada aikaiseksi ja auttaa saamaan aikaiseksi. Siksi olemme paketoineet Viestinnän perusleiri -työkalun mahdollisimman konkreettiseen ja ymmärrettävää muotoon. Ei tehdä asioista raskaita ja vaikeita, kuin ne eivät sitä ole.
Sherpan Viestinnän perusleiri on erityisesti pk-yrityksille suunnattu työkalu parempaan omien vahvuuksien ja tarjooman viestimiseen. Viestinnän perusleiri sisältää seuraavat elementit:
Lopputuotteet kehitetään yhteistyössä sinun kanssasi, koska kaikki vastaukset brändisi vahvuuksista ja erottuvuudesta ovat reitin varrella matkalla kohti huippua. Ne pitää vain yhdessä löytää ja ottaa käyttöön.
4 tunnin aloitustyöpajassa Sherpan viestintäkonsultti ja strategi etsivät tarvittavat tiedot Viestinnän perusleirin pystyttämiseen. Näin toimien Viestinnän perusleiri valmistuu kahdessa viikossa työpajasta.
Asiakkaiden kommentteja Sherpasta*