Torin autokategoria oli tehtävä tutuksi suomalaisille. Piilotimme kolmen viikon ajan kolme ilmaista autoa myynti-ilmoituksina muiden ilmoitusten joukkoon Torin auto-osioon. Autot arvottiin niiden löytäneiden kesken. Viesti levisi orgaanisesti ja kumuloitui viikko viikolta, kun rakensimme tarinaa eteenpäin. Kilpailun jälkeen jatkoimme markkinointia Autokuume 2016 -mediamainonnalla. Kampanja ylitti odotukset ja nosti autokategorian uudelle tasolle:
Autoilmoitusten määrä nousi yli 70 % viime vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna. Tehtyjen autokauppojen määrä oli 40 % korkeammalla viikkotasolla kuin vuosi sitten. Kilpailuun osallistui lähes 200 000 ihmistä, joista 30 000 löysi ilmaisen auton
HSL / Minut itseni kanssa / Paulig Cold Brew Sparkling / Pohjola Rakennus / Vihreät / Mallaskoski / Naughty BRGR / Taffel Kartanon / Suomi24 / Paroc / Paulig Frezza / Sokos / Genelec – Immersive / Panda Lumous / Helsingin kaupunki / Kauppakeskus Kaari / Lonna / Mielenterveyden keskusliitto / Robert Paulig Roastery / Boy Meets Girl® / Prisma – Lasten muoti / Tori.fi / Genelec – The Ones / syöpäsäätiö / Viessmann / Ruukki / Familon / Harley-Davidson / Sokos – Löytäkää toisenne / Prisma / Serlachius-museot / Rovio & Shakira / Taidetehdas / Agency Unreal / Angry Birds GO! / Garage Beverages / Porvoo