Sherpa

Tori.fi
Autokuume 2016

Torin autokategoria oli tehtävä tutuksi suomalaisille. Piilotimme kolmen viikon ajan kolme ilmaista autoa myynti-ilmoituksina muiden ilmoitusten joukkoon Torin auto-osioon. Autot arvottiin niiden löytäneiden kesken. Viesti levisi orgaanisesti ja kumuloitui viikko viikolta, kun rakensimme tarinaa eteenpäin. Kilpailun jälkeen jatkoimme markkinointia Autokuume 2016 -mediamainonnalla. Kampanja ylitti odotukset ja nosti autokategorian uudelle tasolle:

Autoilmoitusten määrä nousi yli 70 % viime vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna. Tehtyjen autokauppojen määrä oli 40 % korkeammalla viikkotasolla kuin vuosi sitten. Kilpailuun osallistui lähes 200 000 ihmistä, joista 30 000 löysi ilmaisen auton

Muut asiakkaat

Kauppakeskus Kaari / Boy Meets Girl® / Genelec / Prisma – Lasten muoti / Tori.fi: Autokuume / Familon untuva / Vihreät / Garage Beverages / Helsingin kaupunki / Rovio & Shakira / Ruukki / Sokos – Vahvuus / Paulig / Porvoo / Porvoon Energia / Prisma / Sokos – Rohkeus / Familon / Hankkija / Lonna / Puustellinkallio / Seurakuntavaalit / Sokos / Taidetehdas / Tori.fi: Virhearvio / Agency Unreal / Angry Birds GO! / Climecon / Doctagon / Harley-Davidson / Herbina / Kirkon Ulkomaanapu / Prisma X Neulomo / Ilmastoinfo / MLL / Serlachius-museot / A-lehdet / Helsingin Diakonissalaitos / Robert Paulig Roastery / Paroc