Sherpa

Prisma
Minut itseni kanssa

Prismalla on Suomessa lähes 70 hypermarkettia ja tästä syystä merkittävä vaikuttajarooli kaikkien suomalaisten jokapäiväisessä arjessa. Ainutlaatuisesta asemastaan johtuen Prisma haluaa kantaa vastuunsa yhteiskunnassa ja olla edistämässä mm. keskustelua monimuotoisuuden tärkeydestä. Prisman Minut itseni kanssa -kampanja nosti esiin hyvin erilaisia suomalaisia jakamaan julkisesti, miten heistä on tullut he. Aitojen, inhimillistävien ja jopa verevien elämäntarinoiden avulla välitettiin vahva viesti yhdenvertaisuuden puolesta. Prisman Minut itseni kanssa -kampanjalla kannustettiin meitä kaikkia olemaan pukeutumatta sulautuaksemme massaan, vaan ilmaistaksemme todellista itseämme. Kampanja vilkastutti keskustelua SOK:n omissa kanavissa ja mainonnan pääviesti koettiin selkeänä. Kokonaishuomiarvo oli hyvin korkea ja reilusti korkeampi nuoremmassa 15-24-vuotiaiden kohderyhmässä. Kampanja osoittaa, että onnistuneella arvopohjaisella imagokampanjalla saadaan luotua puheenaiheita, nostettua niin preferenssiä kuin uskottavuutta mieluisena ostopaikkana, niin että vaikuttavuus ulottuu laajaan kohderyhmään.