Kirkon Ulkomaanavun vuoden 2015 Tekoja-kampanjan teemana ovat nuoret ja väkivaltainen radikalisoituminen. Kampanjan tavoite on lisätä ymmärrystä väkivaltaisiin ääriryhmiin liittymisen syistä ja kertoa käytännön keinoista väkivaltaisen radikalisoitumisen estämiseksi sekä Suomessa että konfliktialueilla. tekojakampanja.fi
2014 vuoden kampanjan teemana oli koulutus. Koulutuksen katastrofi tarkoittaa maailmanlaajuista opettajapulaa ja opetuksen heikkoa laatua. Lasten universaali oikeus koulutukseen vaatii maailmanlaajuisesti 1,6 miljoonaa uutta perusasteen opettajaa. Sherpa lähti yhdessä Kirkon ulkomaanavun kanssa Haitiin tutustumaan koulutusolosuhteisiin. Kampanjan materiaalit tuotettiin omin voimin paikan päällä. Rakensimme kokemuksiemme pohjalta näkemyksellinen kampanjan, joka toi konkreettisesti suuren yleisön tietoisuuteen koulutuksen ongelmat.
Minut itseni kanssa / Porvoon Energia / Taffel Kartanon / Panda Lumous / Restel / Seurakuntavaalit / Taidetehdas / Agency Unreal / Doctagon / Herbina / Kirkon Ulkomaanapu / Sokos – The Movement / Boy Meets Girl® / Ilmastoinfo / Serlachius-museot / Kauppakeskus Kaari / Genelec – Immersive / Helsingin Diakonissalaitos / Helsingin kaupunki / Robert Paulig Roastery / Prisma – Lasten muoti / Tori.fi / Genelec – The Ones / Paroc / syöpasaatio / Ruukki / Lonna / Vihreät / Harley-Davidson / Sokos – Löytäkää toisenne / Prisma / Rovio & Shakira / Familon / Angry Birds GO! / Prisma X Neulomo / Garage Beverages / Porvoo