Sherpa

Kauppakeskus Kaari
Brändiuudistus

Kauppakeskus Kaari haki kumppania uudistamaan ilmeensä ja tekemään kauppakeskuksen jatkuvaa markkinointiviestintää. Vanha tummanpuhuva ilme kirkkaine huomioväreineen sai väistyä uuden eläväisemmän ja enemmän kohderyhmään vetoavan visuaalisuuden tieltä. Vahvistimme identiteettiä myös määrittelemällä uuden tavan puhua. Kaikki markkinointi kauppakeskuksesta mediapintoihin ammentaa uudesta suunnittelemastamme konseptista.

Muut asiakkaat

Kauppakeskus Kaari / Boy Meets Girl® / Genelec / Prisma – Lasten muoti / Tori.fi: Autokuume / Familon untuva / Vihreät / Garage Beverages / Helsingin kaupunki / Rovio & Shakira / Ruukki / Sokos – Vahvuus / Paulig / Porvoo / Porvoon Energia / Prisma / Sokos – Rohkeus / Familon / Hankkija / Lonna / Puustellinkallio / Seurakuntavaalit / Sokos / Taidetehdas / Tori.fi: Virhearvio / Agency Unreal / Angry Birds GO! / Climecon / Doctagon / Harley-Davidson / Herbina / Kirkon Ulkomaanapu / Prisma X Neulomo / Ilmastoinfo / MLL / Serlachius-museot / A-lehdet / Helsingin Diakonissalaitos / Robert Paulig Roastery / Paroc