Sherpa

Genelec
The Ones

Genelecin uudessa The Ones -tuoteperheen lanseerauksessa halusimme avata Genelecin juuria yleisölle. Suunniteltu The Ones -konsepti viittaa sekä tuotteisiin, että Genelecin pyyteettömiin työntekijöihin, jotka ovat mahdollistaneet Genelecin nousun huipulle. Tuloksena syntyi vahva kokonaisuus, joka tarjoaa väläyksiä Genelecin upeasta alkuperästä. Monikanavaiseen markkinointiin jalkautettu visuaalisuus ja filmi ovat kunnianosoitus suomalaiselle osaamiselle ja vanhalle mestarille, Genelecin perustaja Ilpo Martikaiselle.

Muut asiakkaat

Kauppakeskus Kaari / Boy Meets Girl® / Genelec / Prisma – Lasten muoti / Tori.fi: Autokuume / Familon untuva / Vihreät / Garage Beverages / Helsingin kaupunki / Rovio & Shakira / Ruukki / Sokos – Vahvuus / Paulig / Porvoo / Porvoon Energia / Prisma / Sokos – Rohkeus / Familon / Hankkija / Lonna / Puustellinkallio / Seurakuntavaalit / Sokos / Taidetehdas / Tori.fi: Virhearvio / Agency Unreal / Angry Birds GO! / Climecon / Doctagon / Harley-Davidson / Herbina / Kirkon Ulkomaanapu / Prisma X Neulomo / Ilmastoinfo / MLL / Serlachius-museot / A-lehdet / Helsingin Diakonissalaitos / Robert Paulig Roastery / Paroc