Sherpa

Familon
Kohti höyhensaaria

Uusi Untuva-tuoteperhe oli Familonille uusi aluevaltaus. Sitä varten rakensimme elegantin, mutta suoraan tuotteeseen menevän kampanjan. Se on uskollinen Familonin brändille tuoden siihen kuitenkin uuden ripauksen unenomaista pehmeyttä ja lempeyttä. Tehty filmi toimii myös rentoutusvideona, joka tuudittaa untuvanpehmeisiin uniin.

Muut asiakkaat

Kauppakeskus Kaari / Boy Meets Girl® / Genelec / Prisma – Lasten muoti / Tori.fi: Autokuume / Familon untuva / Vihreät / Garage Beverages / Helsingin kaupunki / Rovio & Shakira / Ruukki / Sokos – Vahvuus / Paulig / Porvoo / Porvoon Energia / Prisma / Sokos – Rohkeus / Familon / Hankkija / Lonna / Puustellinkallio / Seurakuntavaalit / Sokos / Taidetehdas / Tori.fi: Virhearvio / Agency Unreal / Angry Birds GO! / Climecon / Doctagon / Harley-Davidson / Herbina / Kirkon Ulkomaanapu / Prisma X Neulomo / Ilmastoinfo / MLL / Serlachius-museot / A-lehdet / Helsingin Diakonissalaitos / Robert Paulig Roastery / Paroc