Sherpa

Sherpa_all_in
All in

Olemme usein asiakkaamme ainoa markkinointikumppani. All in tarkoittaa kokonaisvaltaista tarjontaa aina strategiasta ja tuotantosuunnitelmasta lopputuotteeseen. All in on myös tapa tehdä, antaa kaikkensa.

Esimerkkejä

Garage Hard Lemonade Kokonaisvaltainen brändin luominen nollasta.

Tutustu tarkemmin

Porvoo

Porvoo Kaupungin kokonaisvaltainen markkinointi matkailusta elinkeinoelämään.

Tutustu tarkemmin

Sherpa_yks_juttu
Yks juttu

Ei tehdä tätä vaikeaksi. Joskus yks juttu on kaikki mitä tarvitaan menestykseen. Yks juttu voi olla filmi, tapahtuma, verkkosivu, kilpailu, identiteetti tai jotain ihan muuta. Tehdään yks juttu yhdessä ja katsotaan mihin se johtaa.

Esimerkkejä

Ruukki / The Unbelievable Challenge Kansainvälinen kilpailukonsepti, joka tavoitti arkkitehdit ympäri maailman.

Tutustu tarkemmin

Tori.fi / Autokuume Kilpailukonseptin suunnittelu ja toteutus

Tutustu tarkemmin

Sherpa_kuva
Kuva

Tarinasi ansaitsee tulla nähdyksi. Olemme linssi brändin ja ihmisen välissä. Lopputulos herättää tunteita ja vie viestin perille. Käsikirjoitamme, kuvaamme, ohjaamme, tuotamme ja leikkaamme. Kuva voi olla filmi, valokuva, animaatio tai kuvitus.

Esimerkkejä

Valokuvat

Valokuvat Sherpa on myös kuvaaja.

Tutustu tarkemmin

Porvoo Vuoden vaikuttavin elokuvamainos suunniteltiin, tuotettiin ja toteutettiin kokonaan Sherpassa.

Tutustu tarkemmin

Sherpa_prototyyppi
Prototyyppi

Reittejä tavoitteeseen on usein monia. Prototyyppi on tapamme suunnitella pitkälle hiottuja konseptiaihoita arviointia ja testausta varten. Siten löydetään oikea tapa. Prototyyppi voi olla kuluttajatutkimusmateriaali, uusi idea tai pilotti.

Esimerkkejä

Konseptiaihioita

Konseptiaihioita Prototyypit eivät ole julkista tietoa, mutta kysy niin kerromme miten autamme sinun brändiäsi.